Servicedesk

Kwaliteitsvolle software voor de zorg

Kwaliteitsvolle zorg nu en in de toekomst is onze prioriteit. Om dit in de praktijk te realiseren, ontwikkelen wij de praktische zorgsoftware die u daarvoor nodig hebt.

Hoe we dat concreet aanpakken? Door naar u te luisteren!

Aarzel zeker niet om ons al uw vragen, opmerkingen of suggesties te bezorgen. Ook als u meer informatie of een vrijblijvende demonstratie wenst, kunt u ons altijd bereiken.

  • Algemeen
    Bekijk hier het overzicht van wat onze servicedesk precies voor u kan betekenen, wat we voor u kunnen doen en onder welke voorwaarden.
  • Bereikbaarheid
    U kunt steeds bij onze servicedesk terecht voor al uw vragen. Door onze hulp op afstand via TeamViewer kijken we meteen met u mee! Bel ons gerust, we helpen u meteen voort.
  • Download update
    Regelmatig krijgen onze pakketten een update. Deze kan u zelf eenvoudig installeren. Klik hier om naar de auto-updater in de klantenzone te gaan. Verder hoeft u dan niets meer te doen, behalve even wachten en relaxen, totdat de update voltooid is!
  • Opvolging
    Als u onze helpdesk aanspreekt, maken wij een ticket voor u aan. Op deze pagina krijgt u een woordje uitleg over de precieze opvolging van deze case.

Hebt u nog geen Service Level Agreement?