Servicedesk

Kwaliteitsvolle software voor de zorg, door de zorg

Kwaliteitsvolle zorg nu en in de toekomst is onze prioriteit. Om dit in de praktijk te realiseren, ontwikkelen wij de praktische zorgsoftware die u daarvoor nodig hebt.

Hoe we dat concreet aanpakken? Door naar u te luisteren!

Aarzel zeker niet om ons al uw vragen, opmerkingen of suggesties te bezorgen. Ook als u meer informatie of een vrijblijvende demonstratie wenst, kunt u ons altijd bereiken.

  • Algemeen
    Bekijk hier het overzicht van wat onze servicedesk precies voor u kan betekenen, wat we voor u kunnen doen en onder welke voorwaarden.
  • Bereikbaarheid
    U kunt steeds bij onze servicedesk terecht voor al uw vragen. Door onze hulp op afstand via TeamViewer kijken we meteen met u mee! Bel ons gerust, we helpen u meteen voort.
  • Download update
    Regelmatig krijgen onze pakketten een update. Deze kan u zelf eenvoudig installeren. Klik hier om naar de auto-updater in de klantenzone te gaan. Verder hoeft u dan niets meer te doen, behalve even wachten en relaxen, totdat de update voltooid is!
  • Opvolging
    Als u onze helpdesk aanspreekt, maken wij een ticket voor u aan. Op deze pagina krijgt u een woordje uitleg over de precieze opvolging van deze case.

Hebt u nog geen Service Level Agreement?